H A P P Y F A C E

god eftermiddag everybody !

idag ringde klockan halv nio, segade till nio.
sen va de bara upp, äta frukost och packa.
sen var de iväg till landskrona och spela match.
dock satt jag bara på bänken, eftersom de är min första match med detta laget. :)
för er som inte vet, har jag börjat träna o så med f94.
nu väntar de jag velat göra super länge, deal med mammisen, hihi.
hon förlorade rejääääält! :D
blir kanske i veckan, men bild o så kommer.
någon som kan gissa vad de är jag ska göra?
typ ingen som vet, haha.
men är verkligen super trött, tränat hela veckan + nu match idag.
ska nog sova en liten stund nu, sen händer de nog inte så mycke ikväll.
kolla melodifestivalen bara.
puss!

Kommentarer
Postat av: anna

Pierca naveln? ;)

2011-02-05 @ 22:23:54
URL: http://tjugotredjeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0