10e september - FREDAG!

bara för jag har sviiiin tråket tänkte jag skriva ett inlägg.
jag har inte bloggat på 15400215 år känns det som, men jag har verkligen inte haft någon ork eller lust alls.
redan gått i skolan fyra veckor på måndag ;o
tänker inte skriva något om vad som hänt alla dagar o så.
utan börjar om på "nytt" o skriver från o med idag, o sen bloggar jag när jag känner för de, men försöker hålla den så uppdaterad som möjligt.

idag ; klockan ringde tio i sex.
segade till sju, upp o fixa mig o äta frukost.
sen mötte jag emina kvart i åtta.
började åtta.
inga rolliga lektioner idag :((
en dryg so lektion på 80 min .. -.-
sen sluta vi vid ett.
hem, äta o ut med hunden.
sen tog jag fram min vinterjacka och stövlar, hahaha !
sen stack jag till emina.
men ärligt, det är faktiskt helt kallt ute ;o
vi stack typ till skolan, sen stack vi till envers gård.
satt där o snacka, sen stack jag o emina hem till mig.
snacka lite med folk på facebook sen stack hon hem.
käkade o sen stack jag o pappa o handlade lite.
har suttit här vid datan nu sen halv nio typ, är över trött så ska nog ta o gå o borsta gaddarna strax.
ha det bra.


ciao !

hugs
//

  



Kommentarer
Postat av: Oppainorakuen

NICE SITE WELL DONE

2011-01-19 @ 11:13:08
URL: http://oppainorakuen.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0