dagen med kusin vitamin

egentligen har vi inte gjort så mycket mer än solat ( höhö i regnet ) hoppat studsematta och suttit vid datan och lyssnat på musik, men det har varit huuuur mysigt som helst!
med den galna ungen kan man aldrig ha tråkigt!
och vi fick även reda på att vi sticker till danmark ( bonbon land ) om två veckor!
det kommer bli hur kul som helst!
va egentligen tänkt liseberg men där fanns inga hotell lediga, tråkigt nog..
och juste, den fina bilden jag la upp i inlägget innan, den fina makeupen hade ellinor gjort på mig, o jag hade självklart gjort en myyycket fin makeup på henne också, inte sant elli?
kom hem för en stund sen, nu sitter jag här nere i soffan och kolla på CSI som jag äälskar !
och väntar på att elli ska bli klar med min header så strax kommer den!
nu ska jag strax gå och borsta tänderna och ta bort sminket, sen tänkte jag dejta kudden.
natti.

kram





flippbilder till max!

( klicka på bilderna för o få dom större )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0