dentrettondeaugustitvåtusentio♥

hallå alla söta läsare!

idag väckte pappa mig vid tio, upp o äta frukost sen packa grejor o sen köra till gymet, herregud va det va längesedan .. !
sprang bara på löpband idag i typ en halvtimme, sprang väl typ 2,5 km :)
duscha o sen sånt körde vi till maxi o handla lite.
har inte gjort så mycket idag, suttit här vid datorn som vanligt? haha.
men nu ska jag sminka mig sen tänkte jag fota lite.
ikväll blir der strippen (dragracing) med lisa o hela högen ikväll igen, fast idag är det typ tävling?
lägger upp bilderna från förra gången när jag skrivit klart detta inlägget :)
skriver ett inlägg ikväll om jag hinner o orkar!

KRAM ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0