-


alla bilderna är print screenade så därför dom ser ut som dom gör :)



härlig topp från gina tricot 199 kr, kanske mer somrig men jättefin.


gillar stilen, en ganska stor långärmad tröja, finns i många olika färger, o sen ett par jeans/jeanstights/vanliga svarta tights.
- gina tricot


gillar egentligen inte skjortor o sånt, men detta tyckte jag faktiskt var fint.
inte något jag skulle sätta på mig, men fint på andra ;)
tror de va dom jeansen jag köpte också.
- gina tricot


hur snygg som helst!
något jag skulle kunna tänka mig nu till hösten :)
- bikbok


jättefin tröja, men ser lite ut som en magtröja .. ?
- bikbok


super snygg väska!
- gina tricot


älskar såna tjocketröjor, ska helst vara lite för stora också.
hur mysigt som helst nu till hösten!
- bikbok


fint linne, ligger under kategorin fest men håller väl inte riktigt med.
- 199 kr, gina tricot


gaaaah så snygg!
- 249 kr, gina tricot


snyggt under shorts om man bara ser spets kanten typ.
- bikbok


dom ser jättemysiga ut, finns ju likadana koftor, har en i rosa, men finns inga rosa byxor.
men man kanske kan ha svarta byxor till?
- 249 kr, gina tricot


jättesnyggt!
- gina tricot


tröjan jag köpte häromdan också.
- 99 kr, gina tricot




det var allt, skriver mer ikväll.

KRAM , !


Kommentarer
Postat av: sofia.

snygga kläder:) <3

2010-08-17 @ 17:19:04
Postat av: frida <3

har nr 1 och den som e sist :) <3

2010-08-17 @ 20:42:34
Postat av: frida <3

har nr 1 och den som e sist :) <3

2010-08-17 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0