Sjuka smärtor..

Rubriken beskriver min dag.
Idag har jag haft smärtor i hela kroppen hela dagen. Därför blev det inte så lång runda på Burlöv. Jag hann iaf få med mig en jäkla massa grejor! Kavaj, jeans, två tröjor, nagellack och lite annat trevligt! Sen har jag inte gjort något alls idag. Kollat runt en massa på kläder&skor på nätet, hittat en del som jag nog ska klicka hem. Nu har jag äntligen krupit ner i min stora sköna säng. Har ont överallt och ser inte framemot morgondagen. Kommer vakna och inte kunna röra mig, menmen, ska sluta klaga nu!
Har varit så tomt utan min bästavän denna helgen som är i Österlen. Och jag ska klara mig ett helt sportlov utan henne, USCH!!
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0