Osäkra på er själva ?

Rubriken talar, folk som skriver kommentarer på ens blogg måste ju vara osäkra på sig själva? Varför skriva "kränkande" saker till mig annars? Som jag inte ens tar åt mig av.
Äsch, palla slösa sin tid på de nu när det är fredag.

Dagen har faktiskt varit sjukt rolig, kom en timme försent till mötet men bilresan dit och hem va de roligaste på länge.
Sen slutade vi ett och drog tillbaka till skolan, snackade lite med folk sen cykla jag hem. Åt och fixade lite sen kom * hit. Vi snackade bara och lite så. Sen när * stuckit så hjälpte jag pappa med maten sen sov jag en stund.
Nu sitter jag i soffan med mamma, hon har ju fått en ny bil av mig och pappa idag så hon är väldigt nöjd!
Snart ska vi äta oxfilé, potatisgratäng och vinsås, puligt !!
Hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0