Nerbäddad i min mysiga säng

Nu ligger jag nerbäddad i min sköna säng med filt,täcke&min onepiece! Jag ska då inte frysa inatt iallafall.

Jag var ju som sagt i åkarp och kollade på mitt lag när dom spelade match. Tyvärr förlorade dom, men vi var många spelare borta så dom kämpade på bra ändå!
Mamma lämnade oss där(mig och Felicia) sen va vi där tills matchen va slut sen tog vi bussen hem, fast först blev det ett stopp på mc donalds och sen traskade vi hem i snön.
Sen har vi bara suttit och snackat, sen gick jag hem vid halv nio.
Tog en varm dusch, gjorde hårinpackning och sånt mysigt, sen var de tv mys. Wallander stod på tablån. Diggar kriminal serier otroligt mycket, Beck, Wallander, CSI, ncis osv..
Nu ska jag försöka sova trots min hosta.. Börjar 09.40 imorgon så får lite sovmorgon, välbehövligt!
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0