Dålig uppdatering

Tjena!

Ja, de har varit dålig uppdatering jämfört med hur jag brukar blogga.
Men har inte haft varken tid eller ork för bloggen faktiskt.
Igår va jag ju hos frisören mellan ett och halv fyra typ, slingade och klippte håret, jättenöjd. Sen på kvällen träffade jag pojkvännen och hans kompis. Va ute och chillade lite sen va vi hos mig en stund. När dom stuckit kollade jag bara på CSI till klockan halv ett typ, sen somna jag vid ett.
Idag vaknade jag vid halv elva, bara legat och chillat i sängen i stort sett hela dagen, var nyss en runda på usports och kollade lite, blev ett liniment spray och en sån proteinsak. Inget kul alls!
Ikväll är de träning, sen efter de ska jag kolla match med min kära kusin. Så vi hörs mer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0