rock star

halloj !

hann inte blogga igår.
skolan till fyra, sen hem och käka, sen vid tjugo i sex kom emina och hennes mamma o hämta mig så stack vi vidare till stan fööööööör !!!
det va sjukt roligt faktiskt, så nu är månadskort fixat, hihi.
så nu blir de zumba minst två gånger i veckan med emina !
kom hem vid halv åtta, åtta, satte mig direkt och pluggade sen duschen.

men idag ringde klockan sju *suck* ...
segade en kvart sen upp o käka och fixa.
sen skolan, först svenska 8.25.
slutade halv tre, sen hem byta om sen stack jag direkt till träningen.
gick hur bra som helst idag.
hem, käka & duscha.
nu sitter jag här.
skönt med lite pluggfritt .. !
kanske går ner och kollar lite tv en stund.
ska först fixa lite här på bloggen.
men hörs imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0