hey baby

gokväll !

klockan ringde kvart över elva idag, buhuu ..
men upp o käka frukost sen packa och fixa sig.
sen samling på ip halv ett.
sen match kvart i två.
första perioden började skit bra, först gjorde vi ett mål, sen dom ett, så de blev 1-1 första.
sen började dom göra fler mål ..
sen i sista, perioden stod de typ 5-1 till dom, sen gjorde vi ett mål på frislag, stolt assist till fridas mål, haha.
och sen ÄNTLIGEN fick jag också göra ett mål ... !!!! :D
matchen slutade tyvärr 5-3 till dom ..
sen stack jag och pappa direkt o joba lite, sen hem och pluggat.
pluggat hela kvällen, duktigt.
nu är de snart dags för solsidan, wiiiho.
imorgon börjar jag tio i tio, skönt.
nu ska jag dra mig neråt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0