walking on sunshine.

gokväll !

måste bara börja inlägget med, VAFAN HÄNDER UTE !?!??!?!?!?
när man trodde snön va väck, börjar de snöa massor !?!?!?!??!
usch ..
men nog med de.

pappa väckte oss vid halv elva idag, käkade frukost och fixade oss sen åkte vi till sån hall och spelade badminton !
riktigt kul faktiskt, o va ganska grym, hihi..
spelade i en timme, sen duscha.
körde till coop o handlade lite, sen hem oh kolla GLEE, ovanligt, hehe.
de är väl vad vi gör om dagarna, kollar glee, kollat en hel box nu, på fyra skivor och fyra avsnitt på varje, på ca 40 minuter på varje avsnitt, jee man, me like !
men sen tränade jag igen också, men vi va bara 3 på träningen, så blev inte så mycket av de -.-
käkade sen vid halv sju, sen fyllde jag badkaret och satte på ansiktsmask, och la mig i badet.
inte gjort det på åratal, hur mysigt som helst ju ..
men blev inte så länge, men efter de blev de glee tittande igen, haha!
nu sitter vi oh dregglar (!?) över varsin data, blir inget annat ikväll i think.
men imorgon tänkte vi dra en runda till entré oh så, sista hela dagen sofia är hos mig imorgon, tråkigt nog men så är de..
vi hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0