shopping

yeah right, äntligen fick jag liiiiiite stopp på mitt shopping humör hihi.
felicia ringde o väckte mig vid halv elva, vi bestämde att vi skulle dra till stan, så stack upp o duschade o sådär, sen vid halv tolv kom hon, så tog vi bussen till triangeln, där jag först bara kollade med india om allt såg bra ut med min piercing, o de gjorde de :)
sen gick vi där ett tag, sen vidare till polskan, köpte ett nytt foundation :
dock inte den färgen som är på bilden, hehe.
men sen gick vi till storgatan, till gina.
och herregud vilket stort gina dom har där !
riktigt stort.
men där köpte jag iaf en stickad vit kofta som jag inte hittar bild på.
och en tröja :
kollat på den jättelänge, men inte hittat den, så blev skit glad, haha!
och sen för typ några dagar sen köpte jag en annan tröja/tunika från gina, glömt visa den.



jättenöjd med allting iaf, vilket är huvudsaken.
men nu ska jag inte plåga er mer med mer text.
så vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0