update

sååååå, nu har jag äntligen ro till att blogga. 00.10, jaja.
men imorse va ju jag Felicia pappa och Eva iväg på xxxlutz först och köpte lite grejor, sen handlade vi raketer och efter de körde pappa mig och Felicia till Skånecupen idag igen. där hängde vi ett tag, sen tog vi bussen hem vid fyra. när vi kom hem käkade jag och sen stack jag på träning. inte tränat på sjukt länge så de ha riktigt skönt att träna idag plus att de gick super! kände bara att jag fick värk i knäna efteråt.. :( not good inför gothia! men jag ska kämpa mig igenom det. efter träningen var de bara soft i soffan till lite film. 27 dresses, rekommenderar den starkt! nu snokar jag bara runt lite på Facebook som vanligt. bloggar imorgon!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0