städning in the house!

idag har de varit segt med uppdateringen!
men börjar tappa lite på intresset av att blogga, som vanligt efter ett tag.. hehe.

men idag när jag vaknade runt elva så tog jag på mig direkt och gick ut en låååååång promenad med hunden, de vart skönt för de va skönt väder ute. när vi kom hem lämnade jag bara Sally sen stack jag till Felicia, vi städade hela huset(de vi orkade, heheheheh!!!) och sen bara låg vi och chillade i soffan med våra iPad's, soft. sen har jag tränat iKväll också, gick dock inte speciellt bra för jag hade sån extrem värk i mina knä. så jag avstod mestadels av träningen. när jag kom hem duschade jag och har bara legat här i sängen sen halv elva ungefär. ska släcka ner alldeles strax. bloggar imorgon.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0