kaos på rean!

tjenaaaaa!
var på entre en runda med felicia imorse. mellandagsrean kan ju bara förklaras med - KAOS(!!!!!).
i alla affärer ligger allt i stora högar och sånt så man inte ens kan se vad de är för något, usch, jag tycker inte om de alls. inte kul att kolla då ens. de ska ligga fint och prydligt!
efter entré tog vi bussen vidare till stan, kollade lite där och sen åkte vi till kombihallen. kollade lite hockey och bara tog de lugnt. sen hämtade mamma och pappa oss så åkte vi och åt på mc. har precis skjutit lite skott på målet jag fick i julklapp, nu sitter jag i soffan och kollar på tv. och imorse beställde jag äntligen dom assnygga skorna!!!!! :D
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0