annandag jul

det är väl så dagen efter julafton kallas?
självklart ligger jag uppe och grejar med ipaden, hehe.. men är faktiskt inte alls trött så ligger nog uppe ett tag till.
är jättenöjd med mina julklappar, och känns som att de jag köpt till mina nära&kära också blev lyckat. firade ju som sagt bara med mormor, farmor & farfar i år. och mamma och pappa såklart! men de va mysigt de också. ska försöka lägga ner och sova snart, men jag vet ju hur de brukar gå. men i vilket fall som helst så bloggar jag mer imorgon !


Kommentarer
Postat av: L I S A

Haha najnaj, denna dag kallas juldagen annis! :) Imorgon är det annandagen :)

Kram <3

2011-12-25 @ 10:26:05
URL: http://lisaannier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0