24e september - FREDAG!

hej bloggen.

dålig uppdatering, men sov hos emina i onsdes, sen pluggade vi o massa annat, sen när jag kom hem plugga jag o hann inte blogga.
men hade det trevligt hos emina ! :D

idag ; vaknade vid tio i sju, sen upp o fixa mig o allt vanligt.
sen mötte jag emina tjugo i åtta, så gick vi till skolan.
NO, sen va engelskan inställd, håååååltimme :D
sen börja vi igen vid tio, med gympa.
sen lunch o sist SO.
men eftersom vi hade prov på valet fick vi sluta när vi va klara, o jag va klar typ kvart över tolv, så då stack jag o emina till dalhem o låg där o "sola" haha.
sen stack vi hem vid halv två.
har inte gjort så mycket, varit ute med hunden o käkat.
halv fem drar jag till husie o tränar.
sen efter de sticker jag o emina till dalhem.
orkar nog inte blogga ikväll.
så vi hörs imorgon!

puss&kram





        
väldigt vackra bilder..
men, så tråkigt kan man ha en torsdags morgon .. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0