21a september - TISDAG!

hej alla bloggläsare.

dagen igår bestod i princip bara av pluggande.
dö trist.
men det visade resultat att jag hade pluggat iaf!
27,5 av 30 fick jag på provet.
nå målen var 15.
nu ska vi ta tag i nästa prov ; NO.
redan pluggat en del på det i skolan, men ja måste göra de ännu mer.
menmen det ska nog gå bra.

idag; vaknade vid kvart över åtta, låg o segade i sängen till tjugo i åtta, höhö.
fixade mig o åt.
sen stack jag till skolan.
två lektioner sen hem till emina o käka lite.
sen byta om sen vidare till dalhem.
12.30 va  de dax o springa kirsebergs loppet på 4,2 km ?
tror jag det va.
klarade det på 30 minuter, inte jättenöjd med resultaten, men har inte tränat på länge, så vi skyller på det, haha ;)
sen sluta vi vid två.
hem o ut med hunden.
sen fick jag en sån jääääävla migrän.
fyfan!
aldrig varit med om något värre.
låg i sängen o nästan spydde o hade så ont i huvudet att jag knappt kunde hålla ögonen öppna.
men ringde till mamma så fick hon komma hem och sköta om mig .. (a)
jag älskar dig mamma ♥
fick skippa träningen.
vaknade sen vid sex, o mådde mycket bättre.
så då körde mamma mig o hunden till sån hundrast plats, så gick jag o sally där.
fotade en del, lägger kanske upp dom ikväll om jag hinner :))
men nu ska jag strax äta, o sen blir det läxa.
hörs imorgon !

puss&kram! ♥



you make me smile ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0