16e september - TORSDAG!

hejj allihopa.


har varit rätt segt med bloggandet, men va iväg hela tisdagen, sen igår va jag iväg med emina o kom hem vid halv nio o hade ingen ork att blogga, men tänkte försöka skriva ett inlägg nu :))

tisdag; klockan ringde runt sex, seeeeegt!
upp o fixa o så, sen hämta jag o pappa emina vid tio över sju, sen körde han oss till skolan.
sen vid halv åtta kom bussen, ändå sån fet buss, haha.
sån med två våningar (H)
o bara för vi tjejer är kingar fick vi gå in först o fick dom bästa platserna :DD
jag o emina satte oss längst fram, wiiie, haha.
riktigt ball i bussen påvägen dit!
kom fram i danmark runt nio typ, sen satt vi o lyssna på sånt skit hela tiden.
jag tyckte inte alls om det, riktigt tråkigt.
asså för er som inte vet, så är alla sjuorna med i sånt öresundsklassrum, sånt projekt typ.
jag vet inte riktigt hur jag ska förklara de ..
sen kom vi hem igen vid sex, så hämtade eminas mamma oss.
sen hände det inte så mycket mer.

onsdag; skolan som vanligt, kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde.
men sen när vi kom ut o skulle cykla hem, hade någon idiot låst ihop eminas o en annan tjejs cykel.
så vi satt i skolan o vänta till typ fyra, då kom emelies pappa o klippte upp låset, haha.
sen stack vi hem.
sen vid halv sex stack jag till emina, så tog vi bussen till entré, vi orkade inte cykla (A)
stack dit för o kolla om vi hitta något vi kunde ha på oss idag, (skolfoto) o vi hittade en fin skjorta.
bild kommer när jag laddat in dom från kameran.
sen fika vi på mormors bageri, mysigt.
sen kom jag hem vid halv nio, så satt jag bara vid datorn en stund o sen va det dax o sova.

idag; klockan ringde sju, upp o borsta tänderna o fixa kläderna.
sen vid kvart i åtta stack jag till emina, fixade håret o sånt, sen stack vi till skolan kvart över åtta.
slöjd först, ball.
palla skriva alla lektioner, inget kul ändå ;p
sen vid ett fotades vi, hoppas fotot blev bra för en gångs skull, haha.
jag o emina fick iaf sitta bredvid varandra :DD
sen svenska o sen sista lektionen måltid.
fick sluta tre ist för kvart över tre.
sen hem, ut med hunden o sen käka o sitta vid datorn * tummen upp *
nu sitter jag här i soffan med den lilla rosa datan i knäet, o nrj insatt på radion !
myyys, ska strax äta, sen ikväll ska typ jag mamma o pappa iväg någonstans, dom pedalens pågar spelar någonstans -.-
inte speciellt intresserad, men jaja.
har inget annat för mig, haha.
men nu ska jag dra mig till köket.
hörs imorgon!

puss&kram.

//



övergammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0