12e september - SÖNDAG!

tjeeena ! :)

vill börja med att säga att min design är klar nu, tack ännu en gång älskade kusin ! ♥

men idag vaknade jag vid halv tio, döööö förkyld är jag ..
och ont i halsen :((
men jag fixade mig o sen åkte jag mamma, pappa o sally till häckeberga slott.
där tog vi en promenad och jag tog en massa foton med "min" nya älskling :D
sen lämna vi av mamma så stack jag o pappa o handlade och lite sånt.
dagen har väl bara varit en slapp dag, måste ju ladda om nya krafter till skolan imorgon, haha.
vad som finns i min tanke just nu är i alla fall att jag ska sätta på en film ikväll o festa med lite godis och äpplejuice.
får se vilken film det blir, o framför allt om det blir någon.
men nu ska jag lägga upp bilderna från idag.

puss o kram  ´ // aanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0