svar på era frågor.

anonym; har du haft sex? - nej, det har jag inte.

bästa; hur sminkar du dig? berätta lite hur du gör & vad du använder. har du syskon? - ja, min sminkning är inte så komplicerad, använder i princip bara concelar, foundation och mascara. jag orkar inte lägga ner så mycket tid på min sminkning.. nej, jag har inga syskon.

anonym; kan du lägga upp lite mer outfits och var kläderna kommer ifrån och sånt, skulle vara jätte kul. - som du ser har jag precis börjat göra det så ja ;)

anonym; hur skulle du beskriva dig själv? - asså det är svårt o säga.. känns lite ego så o beskriva sig själv? xd

anonym; vilka bloggar följer du? - kissies, kenzas, dessies, paows, cazzys, eminas, ellinors, det är väl dom jag läser i princip varje dag, sen läser jag ju andras ibland, men inget jag följer så direkt.

jadu; hur lång är du? - lång o lång, hahah, jag är 1.60 ungefär..

hej; kan du tipsa om smink och sånna saker? - asså i o med jag själv inte är en sån sminkdocka så har jag inte så mycket tips, men jag kan lägga upp bilder o sånt på vad jag använder.

anonym; är du kär just nu? - nej det är jag inte :)

anonym; vad tycker du om kissie? - asså jag tycker om hennes blogg o sånt, men hon är lite överdriven. hon är ju i alla fall inget  jag vill va som, men personligen tycker jag hennes blogg är bra, men hon tänker nog inte sig alltid för när hon skriver ..

karin; är du singel? - yes

filippa; vad är ditt favoritplagg? - kan inte välja ett, men mjukisbyxor, tights, stora tröjor eller ett linne o en kofta :)


isa; om du har färgat håret, isf i vilka färger?  kan du visa på någon bild? - jag har färgat det ganska många gånger faktiskt, har bara en bild från när jag va riktigt riktigt mörk som jag kan lägga upp, men annars har jag varit ljus blond, o mörk brunt o typ ljusbrunt.
 ungefär 2006 - nu -  2010.   ( suddig bild, men man ser hårfärgen. )

anonym; vad är det galnaste du har gjort? - jadu, det vet jag faktiskt inte ..

anonym; går du på någon sport, isf vilken? - ja, jag går på innebandy, och det är grymt roligt, spelar i malmö floorball club ( malmö fbc ).

anonym; hur skulle du beskriva din stil? :) <3 - min stil .. jag försöker köra min egna stil, genom att ha på mig det JAG tycker om.

anonym; vilken kändis tkr du bäst om?<3 - jag har inte någon favorit kändis så, så jag kan faktiskt inte säga det ..

anonym; vad lyssnar du på för musik? - typ hiphop o RnB typ.

anonym; har du pojkvän? - nej

anonym; hur många hål har du i öronen? - jag har tre i det högra och ett i det vänstra, hehe gjorde ett själv där uppe i brosket i det högra örat, men efter för mycket smärta fick jag ta ut det. tänkte göra ett till i högra örat o ett i till i vänstra örat o ett uppe i brosket där jag gjorde fast hos en riktig sån istället :)

anonym; vem är din bästa vän? - jag har rätt många bästa vänner, men dom som står mig närmast JUST nu är felicia o ellinor, för det är dom jag är med mest för tillfället. sen är det ju sofia också, men henne träffar jag ju nästan bara två gånger om året tråkigt nog :(

anonym; vilken bloggare tycker du bäst om? :) - kenza & kissie får det väl bli.

anonym; bor du med båda dina föräldrar? - japp & det är jag väldigt glad över!

anonym; vad tkr du är bäst med sommaren? - bäst med sommaren är att man kan va uppe i princip hur länge man vill alla dagar i veckan, man kan va ute länge, man är ledig från skolan (!) ja, allt sånt ni vet ;)


det va alla frågor, hoppas ni blev nöjda med svaren :)

 


Kommentarer
Postat av: soofia

dina svar var riktigt bra tkr jag!:)

jag saknar dig!! :(<3

2010-07-26 @ 15:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0