kvällen blev riktigt mys!

åkte till burlöv med mammis innan, blev en bikini & underkläder.
sen åkte vi hem så åt vi sen stack jag ut, o jag blev mött av en finfin svamp vid namn felicia :)
hahahah, hon färgade håret så hade hon en ica kass på huvet, såg lite sick ut :D
sen gick vi hem till henne o typ satte upp deras pool, sen stack vi ner o tvätta av hennes färg i håret.
hahahha, blev inte riktigt som det skulle ( blondt ) utan det blev mer åt de röda hållet ..
sen hoppade vi lite studesematta o sen drog vi hem till simon.
riiiktigt ballt!
simon dränkte ner mig i vatten, med kläder på .. -.-
sen hoppa jag i o bada, kuuuuuligt :D
sen kom felicia också (y)
kom nyss hem.
ska snart lägga mig fast jag är inte alls trött!
hörs imorgon.

kram !





inga bilder i detta inlägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0