kommer inte på någon bra rubrik ?

efter förra inlägget om dagen åkte vi då till media markt för o kolla/köpa datorn som jag visade på bild i förra inlägget.
jag va ju såklart jätteglad!
FÅ en ny data för 7990 kr är inte dåligt .. !
när vi kom dit kolla vi lite sen köpte vi datorerna.
mamma o pappa köpte en likadan xd
sen åkte vi o handlade.
sen när vi kom hem borstade jag tänderna snabbt sen åkte jag o pappa till tandläkaren för o sätta in tandställningen där nere..
det gick bra, fast sen när vi nästan va hemma ringer dom o säger att dom glömde fixa till en platta som satt löst där uppe, dryyyygt!
så vi får åka dit imorgon igen klockan tio för o fixa den -.-
sen städade jag rummet, vilket jag hatar!
sen satte jag mig vid min nya data o installerade spotify o lite sånt.
sen käka jag.
vid åtta stack jag ut med felicia, så kom simon också ut.
vi gjorde ingenting mer än o hoppa studsematta typ xd
sen hämtade vi cyklarna hos mig så cyklade vi o mötte david.
hahaha, sen cyklade vi bara runt o fjanta.
kom hem för en timme sen, o nu sitter jag här i sängen med datan o lyssnar på musik o webbar med matilda :)
ska sova om en stund.
hörs imorgon.


KRAM !






vet att bilden är jättefin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0