inte som man hade tänkt sig ..

nej dagen blev inte riktigt som man hade tänkt sig ..
fick ett sms från min tränare som sa att det inte blev någon träning idag heller.
fick lite träning ändå imorse men det räcker inte.
får se hur det blir på onsdag då.
annars sticker jag ut själv o springer o så.
ska nog snart börja träna på gymmet igen, så då ska det bli ordning på kondition o sånt igen! :D
jag har inte gjort alls mycket idag, suttit i soffan med datorn i knäet o lyssnat på musik o målat mina naglar.
men nu kom jag faktiskt på att jag ska ut o springa ! :D
imorgon blir det inget bloggande tror jag för då ska jag min familj o ellinors familj iväg!
någon som kan gissa var vi ska? :D
ska iaf bli super kul, kommer förmodligen lägga ut bilder från dagen sen.
jag vet att jag har sagt det förut men jaja...
men nu har jag inte tid o blogga mer för nu är jag jättesugen på att sticka ut o springa konstigt nog .. ;o

BIG HUG , !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0