GUD, VILKET UNDERBART VÄDER!

det kunde man inte tro när man vaknade !
men tänk så fel man kan ha.
åt frukost o fixade mig sen åkte jag o pappa till ica maxi o handlade.
o då såg jag hur otroligt underbart vädert va, så då ringde jag felicia o frågade om hon hänkade västra hamnen för o bada, o ja det gjorde hon.
så när vi kom hem bytade jag om sen kom hon så stack vi.
vi stack rätt ner till bryggorna o skulle bada, men ja..
inte speciellt lyckat, tog minst tjugo minuter innan vi hoppa i, pinsamt värre .. -.-
sen vid två stack vi hem o tog en sväng med hundarna o nu sitter jag här på terassen med datorn i knäet, myys .
nu ska jag ta ner fläkten från vinden, för det lär behövas inatt, usch.
lite senare sticker jag till stan med mamma o köper ny bikini, sen ikväll ska jag va med felicia också kanske vi träffar några andra, får se.
o juste, jag köpte sololja idag, så nu är det bara o börja sooooola o bli brun :)
hörs senare.

kramis !




dagens låt,   getting over you- david guetta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0