dentrettioförstajulitvåtusentio♥

HALLÅ !

onsdes; ja då vid fyra tiden stack vi till stan för o äta på gränden, mycket trevligt var det ..
sen drog vi vidare till strippen (dragracing) där va vi väl till ungefär nio typ, sen åkte vi vidare till västra hamnen för jag o lisa skulle bada egentligen, men det va typ helt kallt.
men där fikade vi o hade det mysigt.
sen hem vid tio halv elva o soooova.

torsdes; klockan ringde 06.30 ..
upp o borsta tänderna o fixa allt inför dagen, sen vid halv åtta åkte jag o pappa till västra hamnen för o tillbringa hela dagen där.
första matchen spelade vi 10.00 o den gick bra, vi vann med 7-6 tror jag.
sen spelade vi igen 12.00 den vann vi också, men kommer inte ihåg med hur mycket, men jag gjorde i alla fall ett mål (a)
sen spela vi igen 15.00 o där vann vi också, gjorde ännu ett mål *hihi*
det va riiktigt längesedan, därför jag är så glad över de :)
sen spelade vi semi final runt 17.00 tror jag, det gick inte lika bra ..
men vi kämpade riktigt bra o alla var helt trötta.
efter matchen åkte vi hem, sov en liten stund sen kommer jag inte ihåg mer.

igår; klockan ringde sju, upp o fixa mig.
sen vid tjugo i åtta åkte jag o pappa till västra hamnen igen, men eftersom det regna o sånt så blev det på ip istället ..
o igår var de alltså herrarna som spelade turnering om 100 tusen!
fbcs herrar lyckades inte ta sig till final utan det gjorde pixbo & warberg tror jag.
pixbo blev vinnare av 75 tusen o warberg av 25 tusen.
sen åkte jag o pappa o handla på ica maxi o åt även där.
sen satt jag bara vid datorn hela kvällen.

idag; vaknade vid tio, upp o kolla tv o äta frukost, låg o kolla på the cougar från elva till typ ett :)
riktigt bra faktiskt, fast hann inte se klart hela för jag o pappa skulle åka iväg till mobilia för jag skulle fixa ett par såna byxor man har under shorts när man tränar så man inte får skav :)
sen hem o äta o nu sitter jag här o har kramp i händerna ;)
haha nej skoja bara, men ska snart ut med hunden o sen duscha o fixa mig för o sedan åka vidare till farmor o farfar på middag.
nu ska jag sluta skriva, för ingen som orkar läsa en massa ändå :)

KRAM , ♥





FAVORITEN JUST NU !!


Kommentarer
Postat av: L I S A

sv: haha bilden va helt fantastisk (Y)<3

2010-07-31 @ 16:23:21
URL: http://lisaannier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0