dentjugotredjejulitvåtusentio♥

hejsan!

idag; vaknade jag vid kvart över tolv ..
det är skönt o så, men man missar typ helt mycket av dagen.
så från o med imorgon ska jag vakna typ elva :)
när jag hade vaknat åt jag, sen vid ett gick jag o felicia ut med hundarna.
sen åkte jag mamma o pappa till entré för jag skulle in på new yorker o köpa ett par shorts, hitta en massa annat också, men mamma hade inte pengar med sig så får köpa det andra en annan dag :)
men i alla fall, sen körde vi vidare till limhamn för vi skulle fiska lite där.
trevligt, men kallt ..
påvägen hem körde vi inom svågertorp o där för o käka, blev en sallad på subway, muums ..
när vi kom hem bytade jag om till träningskläder sen var det bara ut i beijan o springa, o jag är riktigt nöjd med min insats idag faktiskt !
så nu blir det träning varje dag framöver! *tummen upp*
sen duschade jag o sen stack jag till felicia, vi har inte gjort alls mycket, satt o snacka typ.
kom hem vid halv elva.
nu sitter jag bara här på mitt rum o lyssnar på musik o bloggar.
men ska snart gå o fixa mig, sen sängen.
blir väl smsa lite, sen sova ..
imorgon vet jag inte vad som händer riktigt, blir nog felicia en sväng, haha.
tänkte lägga upp lite bilder som jag o elli tog igår :)
nästan alla är suddiga men jaja..





taio cruz - dynamite.
jag verkligen älskar låten!





vet inte vad jag gör på bilden?


ellis kamera är lite sådär, så bilderna blev väldigt suddiga ..


?


haha ?


kram , !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0