dentjugosjättejulitvåtusentio♥

shoooooo !

igår satt vi ( jag o min familj ) uppe till typ tolv o kollade på resor, hittade massa, men eftersom vi troligvis blir fem personer fanns det inte hotell o sånt på dom ställena vi ville till.
men sen imorse när jag kom ner sa mamma att hon hade hittat ett ställe, o det är ju det bästa man kan tänka sig!
http://www.nazar.se/kuaqu   liksom kolla !?    hur nice är inte det !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
förhoppningsvis blir det att vi åker dit, vilket är mest troligt!
stället ligger då i turkiet.
men i alla fall, idag har jag inte heller gjort så mycket.
cyklade en runda till coop extra för o handla ägg till mamma.
sen har jag kollat film från när jag va liten *hihi*
nu ska jag strax byta om för ska träna om en timme, första inomhus träningen idag, ska bli roligt!
men nu ska jag gå ner o äta något litet innan jag sticker till träningen.
kanske blir ett inlägg till ikväll, beror på om jag har något att skriva om ;)


KRAAAM ! , ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0