dentjugoförstajulitvåtusentio♥

hallå alla söta läsare någonstans :)

dagen igår riktigt mysig, åkte ju till bonbon land ( danmark ) med min familj o elli o hennes familj.
finns väl inte så mycket att berätta mer än att vi åkte massa karuseller!
nackdelen var bara att det va så sjukt mycket folk och att dom stängde karusellerna klockan sex ..
men vid sex åkte jag o min faster sista karusellen.
sen köpte vi popcorn o sen drog vi oss till bilen.
det tog ändå ett tag o köra hem, ungefärg en timme o en kvart eller något?
innan vi kom hem körde vi o hämta sally hos farmor o farfar sen körde vi vidare till falafel n1 o köpte kebab (H)
sen va vi väl hemma runt nio halv tio.
då var man trött kan jag säga.
jag lovar, bilder kommer ikväll!
sen somna jag ganska tidigt.


idag; vaknade vid kvart i tio, va egentligen tänkt att jag skulle följa med elli till stranden men eftersom det inte va så jättefint väder i morse så blev det inget.
istället cyklade jag till henne så tog vi bussen till entré ( idag igen ja ) hahaha, där gick vi en stund, köpte ett linne, kanske kommer bild sen.
jag ska verkligen försöka ladda upp mycket bilder, för det kanske blir roligare o läsa min blogg då ?
eller vad säger ni som läser min blogg?
men när vi kom hem gick vi en snabbis till maxi o köpte godis ..
sen när vi kom hem tog vi på oss badkläder snabbt o hoppa i poolen, det var härligt kan jag säga!
sen har vi bara flummat runt lite.
vi ska äta om en stund sen cyklar vi hem till mig så tänkte vi ut o springa.
sen nannar hon hos mig :)
som sagt, ska försöka ladda upp bilder o sånt ikväll.


KRAM ♥




Kommentarer
Postat av: soofia

jag tkr om din blogg, du skriver mkt och så:) <33

2010-07-22 @ 14:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0