dentjugoandrajulitvåtusentio♥

hejsan alla bloggläsare där ute.

igårkväll kollade vi film det blev ;  , brüno !
riktigt rolig film men ganska över driven.
den satt vi o kolla på till typ halv tre, sen somna vi.


idag; vaknade vi vid kvart över tolv höhö..
låg o segade i sängen rätt länge, sen åt vi o gick ut med hunden.
sen kollade vi film igen, taken.
kommer trailer efter inlägget :)
den kolla vi på till typ fyra då elli skulle hem, när hon hade gått hem kollade jag klart filmen själv o åt lite.
sen somna jag en liten stund, sen städade jag rummet lite.
o nu sitter jag här med lille kusinen tobias . :)
dom är här på middag, sen vid åtta kommer elli.
då ska hon kolla klart filmen, sen kolla vi väl någon ny.


& glöm inte slänga en fråga i frågestunden !







jag rekommenderar verkligen filmen, den är grymt bra!


HUGS , ! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

røsta på mig? <3



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=qrMyxE6IaPHUDKuVdugSFbv5bv3lsPFW7RKsVGytT6DWFxqggMzj

2010-07-23 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0