denartondejulitvåtusentio♥

hojj !
igår efter inlägget så typ stack jag o felicia hem till hennes mamma.
sen gick vi till kjollan o köpte glass o stanna där typ hela kvällen.
sen bestämde vi oss för att jag skulle sova hos felicia.
så vi gick ut med sally, sen packade jag mina grejor o datan såklart ;)
så gick vi hem till henne igen.
vi satt bara vid datan hela kvällen typ ..
vi är så otroligt sociala mot varandra när vi sitter där med varsin data i knäet xd
vi somnade vid halv två ungefär.
sen idag vakna vi vid halv elva, åt frukost ( pannkakor muuuums ) sen fixa vi oss.
sen stack jag hem vid tjugo över tolv.
stack till ica maxi med pappa o handla, o nu sitter jag här o lyssnar på musik inne på bdb & snackar med folk på msn.
lite senare tänkte jag cykla upp till OK o ladda på mitt comviq kort :)
skriver mer ikväll!

KRAM ♥  //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0