denförstaaugustitvåtusentio♥

hejsan (:

idag; vaknade runt halv elva, upp o kolla the cougar o äta frukost, har märkt att det går typ från klockan 11-15 ;o
men sen kom farmor o farfar hit, så fick springa upp o borsta tänderna o ta på mig.
men sen stack jag ut o träffa lina o simon en lite stund, trevleeeet (y)
sen hem o byta om o fixa lite, sen till burlöv o träna med sally.
sen åt vi o sen stack jag till felicia.
vi har inte gjort så mycket, mest suttit vid datorn fotat o lite sånt :)
sen drog vi till mig, åt glass o sen drog vi vidare till simon :)
studsemattan, datorn, musik & snack.
kom hem för en halvtimme sen typ, nu sitter jag här o bloggar.
& SVETTAS IHJÄL PÅ MITT RUUUM!
imorgon blir det upp i tid för o packa lite, sen åker vi till borrby.
där stannar vi till tisdag.
ska faktiskt bli mysigt.
får se om jag bloggar från lisas dator.
lägger nog upp bilderna från onsdes då :)
blir ingen dagens outfit o sånt idag..


KRAM ! ♥


Kommentarer
Postat av: L I S A

haha blogga du på så mkt du vill från min dator lilla vän ;)<3

2010-08-01 @ 23:58:42
URL: http://lisaannier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0