denfemtondeaugustitvåtusentio♥

ännu mer dålig uppdatering.

igår; pappa väckte mig vid åtta, fixa mig snabbt, packade lite grejor, o sen åkte vi o hämta lina o adrian.
sen körde vi vidare till lomma hamn, o sen tog vi båten ut någonstans, haha vet inte var ju ..
efter typ en, en och en halv timme stannade vi o fiska, ingen fisk där så vi åkte vidare till ett annat ställe, men ingen fisk där heller..
ingen fisk på något ställe vi var på ..
men det även om vi inte fick någon fisk var det en lyckad tur, riktigt kul var det !
sen va vi väl tillbaka vid två eller något.
sen stack jag o lina till tempo o handla godis o sånt, sen på kvällen stack vi till någon pizzeria o käka.
sen somna vi vid två.
idag; vakna runt elva halv tolv, fixa mig o äta frukost sen tog jag tåget till burlöv för o möta mamma o pappa där för o kolla på ett par tights, men bik bok  har ju slått igen på burlöv !? ;oo
men istället blev det ; ett par jeans, ett par korta svarta tights, ett par långa svarta tights, o en tröja.
sen åkte vi hem, åt o nu har jag precis tagit en dusch.
ska klä på mig o sånt o sen ska jag träffa simon o lina en sväng.
ikväll vet jag inte alls vad som händer.
hörs ikväll!


KRAM , ! ♥


Kommentarer
Postat av: sofia.

fin bild:) <3

2010-08-15 @ 18:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0