LOV!

Hallå balubas!

Nu sitter jag på köksbänken och väntar på att min och felicias kaka är färdig!
Efter skolan hämtade pappa oss så körde vi och handla. Varit riktigt chill dag i skolan idag, fast ganska tråkig. Hade först två lektioner, varav en var prov. Sen efter de hade jag inställd lektion så jag hade rast i tre timmar. Men som tur är så har man ju sina vänner som gör ens dag! Sista lektionen var engelska men de va bara "lek".
Ja som sagt, sitter och väntar på kakan. Felicia stack nyss hem för att äta så jag ska fixa lite med hennes iPad, ladda in filmer till henne.
Sen ska hon tillbringa en stor del av kvällen här eftersom hon lämnar mig här hemma ikväll klockan tio..... Fattar inte hur jag ska klara mig men de löser sig. 25 minuter kvar men nu orkar jag inte blogga mer! Hörs senare muffor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0