DAMN !

känner att de är riktigt dåligt med bloggande, hehe.
inget kul som hänt med ändå, haha.
igår va de bara skola som vanligt, sen träning.
sen efter de duschade jag o emelie på ip sen vid åtta satt vi sargvakter till damerna.
gick efter andra perioden för va tvungen o göra läxa, och hade varit hemma vid kvart över tio annars kanske.

idag, gick upp vid sju, fixade mig o åt frukost.
började fem över åtta så drog till skolan tio i åtta.
inget kul i skolan idag, förutom gympan, innebandy♥, haha, inte för o skryta, men ni kan kanske gissa hur de gick (h)
slutade halv tre, stack hem, ut med hunden sen hämta pappa mig så stack vi till maxi o handla.
skulle egentligen tränat idag, men skippar de.
tränar hemma själv istället, eller drar ut o springer.
nu ska jag käka.
hörs kanske senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0