tacktacktack !

dagen började med att jag vaknade helt tidigt för jag kunde SÅKLART inte sova .. -.-
men vid tio kom mamma o pappa in med presenter och sång och "väckte" mig, hehe.
första paketet var en lapp, om att vi skulle köra ut o köpa en säng till mig *wiiiho*
sen en magenta fleese morgonrock, hur mysig som helst !!!!!!
sen lite annat smått, bandyboll, bandylinda, nagellack.
sen efter de fick jag frukos på sängen som jag hade önskat, pannkakor, muuums ...
sen fixade jag mig så körde vi till jysk, beställde sängen ( kommer antagligen på torsdag ) sen efter de blev de mobilia.
köpte fyra armband + fyra berlocker till dom.
sen fika vi lite på espresso house.
hem, sova, duscha, fix & vidare till vagabond.
hur god mat som helst !
och kvällen avslutade vi med ett avsnitt av solsidan *kär*, semla & nu blir de wallander.
haft en kanon dag.
plus att jag fick en present till typ, men den får jag när jag klarat en sak!
hihihih...
nu ska jag snabba mig ner till tvn.
puuss !


och tack mamma o pappa för alla fina present, loveu

& alla andra för alla gratulationer på facebook, sms osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0