O-O-O overdrive.

hej blogreaders (!?)

dåligt med bloggande, men lite snabb update vad som hänt.

lördag : spelade match mot gårdarike, vann med 14-3 ( i think )
sen var de hem och städa undan lite och fixa sig, sen vid fem kom gästerna.
fick massa pengar plus presentkort, gillas !
sen vid halv tolv gick dom sista gästerna, sen vid halv ett somnade jag och sofia.

söndag :  vaknade vi vid tio kanske, fixade oss snabbt sen åkte vi till falsterbo, gick där på stranden, riktigt mysigt !
tog en massa bilder också.
så nu har jag till en header, hihi !
så får försöka fixa de, eller be någon hjälpa mig ...
men sen gjorde vi inte så mycket, chillade mest.

idag vaknade vi också tio.
käkade, duschade och fixade oss, sen körde pappa oss in till stan, kollade runt lite.
bild på vad jag köpte kommer i nästa inlägg.
fikade och så, sen vid två tog vi bussen hem.
har precis kollat några avsnitt av GLEE, helt sjukt hur bra de är..
så just nu är de bara dom som spelas på spotify listan !
snart är de mat, sen ska vi spela lite spel med familjen, sen ikväll får vi se vad vi hittar pooo.
ska uppdatera bättre iaf.

men hörs !

Kommentarer
Postat av: sofia.

så kul att va här verkligen! :D <3

2011-02-21 @ 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0