håltimmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

heeeeeeelloo !

haft två lektioner i skolan idag, haha.
redigt drygt faktiskt.
men hade först slöjd, sen 9.50 - 12.00 hade vi håltimme.
jag o emina bara satte oss på bussen och åkte till typ limhamn(!?) haha.
vi visste inte va vi skulle göra, men de tog nästan exakt två timmar att åka dit o tillbaka.
sen klockan tolv va de tyska, sen va de tydligen ingen svenska.
så håltimme igen, sen är de egentligen måltid efter de, men jag stack hem.
men fick nyss reda på att måltiden va ju också inställd, hahaha!
men när jag kom hem käka jag lite sen stack jag och hunden ut på en liten promenad.
nu sitter jag här och bloggar, rätt längesedan de blev ett ordentligt inlägg, haha!
men ikväll ska vi fira mamma, för hon fyller år idag!




GRATTIS MAMMA!
jag älskar dig mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0