slött!

idag har de varit en slö dag. vaknade vid halv elva imorse, åt lite rester från igår till frukost, sen åkte jag mamma och pappa en runda till skryllegården för att gå en promenad med hunden. de va jättemysigt men underlaget va ju bara gegga! dock lite kul för man gick bara och hoppas på att någon skulle trilla, hihihihihi. ja, jag har skadeglädje.. på högsta nivå faktiskt! sen släppte dom av mig hos Felicia, hennes låtsaslillasyster fick en liten hund igår, så de va man ju tvungen att kolla på. måste ju säga att de va något av de sötaste jag någonsin sett och hur mysig som helst.. saknar min lilla sallyvalp.. sen gick vi hem till mig och käkade lite och sen drog vi hem till matilda! där blev de hårfärgning, blont-rött, jaaaadå! en stor skillnad, men snyggt som satan blev de. men ska dit imorgon igen och färga över de med brunt, för hon vill ju inte behålla de röda :(
kom hem för en stund sen, har precis provat lite grejor som ska bytas, och nu fastnade jag i sängen. ska snart gå och lägga mig, eller ja, jag väntar på att ipaden ska bli ledig.......
bloggar kanske mer sen.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0