update

hej igen ! ;d


tänkte köra en liten update.
jag o emina träffades vid sex, sen stack vi till dalhem.
sen kom jag hem igen vid typ sju.
åt o sen gjorde jag engelskan.
nu sitter jag här o har precis gjort färdigt engelskan, ska snart gå o borsta tänderna, igår la jag mig vid tio, hur skönt som helst !!
så får se om jag lägger mig tidigt idag också.
börjar ju åtta imorgon så ..
men det är fredag imorgon !!!! *happyface*


något jag saknar, är alla dessa underbara ringar.
fast det tråkiga är, alla har typ ringar nu.
allt som är modernt har alla, jaja.
ska se om jag kan fixa några fina ringar någon dag, haha.
nope, nu ska jag gå ner o kolla lite tv.


ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0