20e september - MÅNDAG!

hej bloggen.


måndag idag, me don´t like ..
fast, veckan går ändå sjuukt snabbt så.
o då går ju tiden bara snabbare tills jag åker till turkiet ! :D
17 dagar kvar!

men, klockan ringde sju idag.
seeeeegt..
hade helt svårt för o somna igår, vet inte varför.
men somnade nog inte helt förrän tolv typ.
men fixade mig o sen vid åtta stack jag till emina, sen till skolan kvart över åtta.
började halv nio.
sen slutade jag för en timme sen.
nu sitter jag här o bloggar, vet egentligen inte riktigt vad jag ska blogga om men jaja :))
ska plugga i princip hela kvällen nu, har prov i danska imorgon.
sen prov i NO på onsdag sen prov i SO på fredag & måndag.
BDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.



STUDIEDAG PÅ TORSDAG !
& BÖRJAR HALV ETT PÅ MÅNDAG !
HELL YEEAAAH !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0