2 september - torsdag.

tjenaaaa !

sorry, riktigt dålig uppdatering.
men har varit så denna veckan, skolan, ut med kompisar, hem, läxa, sova.
så har inte haft tid eller ork till o blogga.

men tänkte skriva ett inlägg nu.
idag ; vaknade kvart över sju, fixa mig.
sen möta emina kvart över åtta.
börja halv nio.
dagens bästa ; slöjden (i)
klockren, haha.
inget roligt egentligen, men med en ball lärare så jaaaa.
slutade kvart över tre.
nu sitter jag här med låtarna rullandes på spotify (y)
no music, no life.
ikväll sticker jag o emina kanske till dalhem o kollar killarnas träning.
sen måste jag plugga engelska ikväll också.
men seyaaaaa !



hittade ett gammalt kort på mig.
kolla kortet, inte bakgrunden ;)




ny månad, nya tag.




Kommentarer
Postat av: sofia

världens sötaste! <33

2010-09-02 @ 17:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0