13e september - MÅNDAG!

hallå söta läsare :))
hur mår ni idag?
själv är jag dö förkyld och ont i halsen.
men som vanligt ringde klockan halv åtta imorse, upp o fixa mig o sånt.
sen kvart över åtta cyklade jag o mötte emina o sen cykla vi till skolan.
började halv nio, riktigt chill dag idag faktiskt, vår so lärare blev sjuk, så vi fick mer än en och en halv timmes håltimme ! :D
wiiie, så jag o emina cyklade runt lite över allt, sen börja vi igen tio över tre.
tyska o sen sluta vi tio i fyra, sen stack jag hem.
sen vid halv fem stack jag till emina, sen drog vi vidare till dalhem o kolla killarnas träning.
kom hem för en stund sen, precis käkat lite o nu sitter jag här vid min såkallade bästa vän o bloggar o lyssnar på musik :))
no music no life .. !
men imorgon blir det kanske inget bloggande, för jag ska upp runt sex, vara hos emina fem över sju, vara i skolan kvart över sju, o halv sju går bussen till danmark.
ska vara där hela dagen, och kommer hem runt sex.
vad vi ska göra där, får ni reda på när jag kommer hem :)

puss&kram. (L)
// aanna.



så dålig kvalité det blir på bilderna här märkte jag ... ?


Kommentarer
Postat av: sofia.

otroligt fin!<33

2010-09-14 @ 19:57:52
Postat av: sofia.

så jäkla fin!<3

2010-09-18 @ 15:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0