11e september - LÖRDAG !

hallå guy´s !


lördag idag. *tummen upp*
fats, den började inte speciellt bra..
klockan nio kommer pappa in o väcker mig o säger han o mamma kommit på att det va agility klockan tio.
anna fick världens utbrott.
sen världens halsont på det, usch.
menmen, jag lyckades ta mig upp o fixa mig o sånt.
sen tio i tio körde pappa mig till kursen.
som vanligt var det bara jag o en annan tjej, så vi körde bara en timme.
men det var faktiskt roligt.
kom hem vid halv tolv, va vid datorn, sen ringde emina.
så stack vi ut, eller, till IP, för där va det match.
kolla den o sen stack vi hem till mig.
va där en stund o sen ut igen, haha.
gjorde typ inget speciellt, bara snacka o sånt.
sn stack hon vid halv sju.
har precis käkat tacos, *mums*
nu sitter jag här o bloggar, lyssnar på musik, facebook, bilddagboken & msn.
men nu ska jag sluta skriva.
hörs imorgon !

ciao



flippbild på köpet ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0