innebandy, en genväg till lycka ..

hej bloggen.

igår va det match, va en avbytare, förlorade med typ 6-3, men vi spelade fett bra för o va så lite folk.
sen va det bara hem, sov i tre timmar för jag mådde skit.
ont i huvudet o mådde riktigt illa.
fortsatte så hela kvällen, så blev bara slapp framför teven.

idag, klockan ringde kvart i sju, segade till sju, sen gick jag upp o fixade grejerna inför cupen.
vid halv åtta stack vi till ip, samlades, vi fick två avbytare, jippie ..
hehe.
men bättre än ingenting.
men sen åkte vi till bunkeflod där vi skulle spela vårt sm.
det gick skit.
mer behöver jag inte säga.
kom hem vid halv två, vilade lite, huvudvärken satt kvar, illamående lika så.
så har inte kunnat äta på hela dagen förräns nu.
denna helgen = förbrukning av maaaaassoor med kalorier ! (y)
sen vid halv tre ringde emina, så stack vi till ip o kolla killarnas sm.
sen stack vi ut lite.
gjorde inte ett skit, satt bara på sege o luffade på gungor typ, haha.
kom hem vid halv sex, käkade o nu sitter jag här nere i soffan o lyssnar på musik.
klockan nio är det BECK, så det tänkte jag kolla på.
nu ska jag inte tråka er med mitt skrivande mer, hihi.
hörs nog imorgon.

puss&kram . !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0