dentjugosjundejulitvåtusentio♥

HALLÅÅ !

idag vaknade jag runt halv tolv, gick ner o åt frukost sen skulle vi typ iväg o handla o lite sånt.
sen åt vi o sen vid tre åkte jag o mamma till entré.
köpte en hel del faktiskt.
kom hem vid sex, gick ut med sally o nu sitter jag här o väntar på maten, tacos! :D
senare ska jag antagligen ut o springa. *tummen upp*
blir nog inget inlägg ikväll, för känner att jag har inte så mycket att skriva om.
nu kommer bilder på vad jag köpte ! :)



armband ; 79,50


blå kofta ; 169


svarta shorts ; 79


randig tröja ; 99


svart kofta ; 169


spets linne ; 99


grå tröja *hihi* ; 89


armband ; 45

tack mammis för alla kläder o grejor ! :D

kram ♥


Kommentarer
Postat av: soofia

så fina grejer! (y) :)<3

2010-07-27 @ 20:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0