dåligt med bloggande...

japp, det har varit dåligt med bloggande nu dom senaste dagarna..
jag skrev ju om lördag o söndag, men ALLTING åkte bort när jag hade skrivit klart, o jag hade skrivit en jäkla massa.
jaja, men orkar inte skriva om så det får va en hemlighet vad jag gjorde dom dagar ;)
haha, skoja bara, vara bara i entré o västra hamnen i lördes med felicia sen i söndes kommer jag inte ihåg ;$
men i alla fall, i måndes va jag med felicia, o vi rensade hennes garderob sen badade vi i deras pool xd
i tisdes va jag med elli, vi stack till entré sen orkade vi inte åka hem så vi bara satte oss på bussen o åkte till holma xd
sen åkte vi tillbaka igen, sen satt vi typ bara vid datan o va ute o sånt.
sen sov jag där.
igår vakna vi vid halv tio, fixade oss o åt frukost.
sen kom mamma o pappa så åkte vi till ett sånt riiktigt mysigt ställe, där fikade vi först, sen hade vi hyrt en båt också så åkte vi ut o fiska med den, jättemysigt faktiskt.
sen när vi kom tillbaka var vi så varma så vi hoppa i bada, fast det va jätteäckligt vatten (sjö).
sen fiskade vi lite från bryggan o fick en massa aborrar.
där va vi hela dagen till typ klockan sex, sen åkte vi till sånt annat ställe o badade.
sen åkte vi hem till ellinor o dom, så beställde vi pizza o hade trevligt.
där va vi till tolv ungefär.
när vi kom hem stack jag bara rätt upp i sängen o somna.


idag vaknade jag halv elva, nu ska jag skynda mig för nu ska jag mamma o pappa ut o köpa ny data till mig! :D
RIIKTIGT GLAD!
hihi, hörs senare!


KRAAAMIS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0