update

hej igen :)

kom hem från lisa vid fyra tiden, tar ju en timme o köra.
packade upp grejorna sen satte jag mig vid datorn.
sen stack jag till felicia, spelade lite blip *haha*
sen stack vi till felicias pappa för o åka till lödde o kolla typ sån bil/flygplans utställning xd
trevlet, sen åkte vi hem vid åtta.
sen drog vi till simon o va där, o satt o snacka på studsemattan typ.
sen vid tio stack jag o felicia hem, har precis ätit lite, o nu sitter jag här.
imorgon ska jag till lina, så blir inget bloggande där, för jag sover där.
men skriver när jag har kommit hem :)
& bilder o så kommer också så småningom.


KRAM !


Kommentarer
Postat av: sofia

riktigt fin header! :)<3

2010-08-04 @ 11:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0