inlägg för igår.

hej igen :)


pappa körde mig o matilda till stan vid tolv, gick in o beställde tid.
fick inte tid förrän tio i fyra, så jag o matilda gick runt på triangeln i ca fyra timmar.
men det va faktiskt trevligt ändå, fast jag va så jääääääkla nervös, hehe..
var hemma vid fem, gick ut med sally sen la jag mig o läste lite, ecliiiiiipse (L)
sen käka jag o sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde.
sen vid nio stack jag till simon, satt bara ute på studsemattan o snackade, trevligt vare.
kom hem vid kvart över tio, gick rätt upp i sängen med boken framför huvudet :)
detta inlägget skulle egentligen komma upp igår, men mitt i allt blev det att jag skulle till simon så sparade bara inlägget o fortsatte på det nu :)

KRAM , !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0